niedziela, 9 listopada 2008

mój Tata, moja Florka i moje terytorium :)

12 komentarzy:

funghetto pisze...

oho, jak florka zmezniala :)

Mateusz pisze...

tatuś też! ;)

daijoji pisze...

Kocur cudny a gwiazdkę mam taką samą na łóżkiem :-)

Mateusz pisze...

albo masz nad łóżkiem gwiazdkę moją, albo ja na ścianie mam Twoją. Tertium non datur! ;)

daijoji pisze...

No to się rozdwoiła, kurcze, a co to znaczy to piękne wyrażenie "Teritum...itd."?

Mateusz pisze...

z łaciny - trzeciego wyjścia nie ma :)

daijoji pisze...

Hihi :-) No ale przecież jest! :-) "W niebie i na ziemi są cuda, o których..." itd. I co teraz?

Mateusz pisze...

Szekspir napisał, że "na niebie" :)
A nic, bo oczywiście trójwartościowa logika nie wyczerpuje nieprzebranych bogactw tego świata :)

daijoji pisze...

A Mickiewicz "W niebie i na ziemi" napisał. Kurcze, ilekroć czytam "Dziady", drżę.

Mateusz pisze...

HAMLET
And therefore as a stranger give it welcome. There are more things in heaven and earth, Horatio, Than are dreamt of in your philosophy.

a może i w niebie ;)

daijoji pisze...

Kurcze, ale byłam głupia oddając "Hamleta" mojego ukochanego ówczesnemu ukochanemu... W niebie czy na niebie, wszystko jedno. Są tę dziwy i nie sposób im zaprzeczyć i basta :-)

Mateusz pisze...

a nie miał przypadkiem ten ówczesny na imię Hamlet? ;)