piątek, 20 lutego 2009

potworka translacyjnego ciąg dalszy czyli mam mój ojciec późno rachunku

na odpowiedź z dalekiego Senegalu nie trzeba było długo czekać, oczywiście okazało się, że w grę wchodzą grube miliony, jeśli odpowiem, to zaraz przyjdzie numer konta, na które mam wpłacić pierwszą, aczkolwiek na pewno nie ostatnią opłatę manipulacyjną :) Poniżej tytułowy potworek językowy, tym razem bez ukrywania imion i nazwisk :) Moje najdrożsi, cieszę się, w odpowiedzi na moje pismo. How are you doing today? i jak tam noc i atmosfera tam z wami? Mam nadzieję, że tak. Dla mnie pogoda jest gorący tutaj w Dakarze w Senegalu, jak korzystać z niektórych momentach jak ten. W każdym razie, nie jest przyjemne dla mnie, bo było skierowane do stanu tu teraz. Tymczasem, w tym obozie, nie zezwolono na opuszczenie obozu każdy dzień tygodnia. To jest jak pobyt w więzieniu i mam nadzieję, że przez łaskę Bożą będę tu wkrótce powrócić. Nie mam rodziny, że teraz mogę przejść do wszystkich moich rodziców uciekli w środku wojny jedyną osobą Jestem teraz jest Wielebny Joseph Kolo który jest pastorze z misji Miłosierdzia (Kościół Chrystusa dla wszystkich) w Obóz był bardzo miły dla każdego tutaj, w obozie dla uchodźców. W pastorze numer telefonu jest (00221-763 91 64 10), jeśli połączenie i powiedzieć mu, że chcesz rozmawiać ze mną, posłał mnie do schroniska. Jako uchodźcy tutaj nie mam żadnych praw lub uprawnień do niczego dla pieniędzy albo dlatego, że coś jest sprzeczne z prawem tego kraju. Chcę wrócić do mojego studia bo uczestniczył mój pierwszy rok przed tragicznym wypadkiem, które prowadzą do moich jest w tej sytuacji już place. Please słuchać tego (proszę, nie jest tajemnicą między mną a tobą), mam mój ojciec późno rachunku i zgonu tutaj ze mną, że wyśle do Ciebie później, ponieważ gdy był on złożony życiu sumy pieniędzy w brytyjskim banku, którzy używali mojego nazwiska jako krewny, kwestionowaną kwotę £ 9.7 milionów funtów (dziewięć milionów siedemset tysięcy funtów szterlingów). Podobnie kilka innych inwestycji, I'll tell you later, był to olej firmy do Libii. Będę więc jak możesz mi pomóc przeniesienie tych pieniędzy na koncie i go można wysyłać pieniądze dla mnie, aby uzyskać dokumenty podróży samolotem mój bilet i przyjść to meet you. I tej tajemnicy trzymane ludzi w obozie, bo obawiam się utraty pieniędzy, że jeżeli oni wiedzą o tym. Zatem, w świetle powyższego, proponujemy zachować dla siebie i nie mówcie nikomu, ponieważ Obawiam się utraty mojego życia i pieniędzy, jeśli ludzie wiedzą o tym. Pamiętaj, że jestem dzięki czemu wszystkie te informacje ze względu na pewność, że depozyt na ciebie. Lubię ludzi uczciwych i zrozumienia, rzetelny i wizji człowieka, prawdy i pracowników. Tymczasem, jak odwołać się do mnie jak już mówiłem, atrybut I tell you. Have a nice day i pomyśl o mnie. Oczekiwanie usłyszysz w pierwszym. Zawsze w miłości. Fatima

2 komentarze:

Paradygmatyk pisze...

Nie mysl prosze ze jestem zlosliwa , ale czesto jest tak ze kobiety wyznania islamskiego , nie podejma posiadanego majatku , nim nie spisza kontraktu i nie wyjda za maz .Jesli sa z wychowania ojca z natury przyuczone do faktu ze maz decyduje o wszystkim - nie uzyska sama dostepu do konta - nigdy , a jesli jest sama i piekna to szybko moze utracic dobre imie . Jesli zas flirtuje przez internet - to jest jeszcze panna z dobrego domu ( z internetem i prawem do zabawy na portalach) i nigdy jej nie spotkasz bo partnera na dlugie lata wspolnego pozycia - wyszuka jej rodzina ...Odpisz ze jej pomozesz i zobaczysz ze zniknie a nr telefonu okaze sie nieistniejacy ... Pewnie ma 16 lat i przyjaciolke do figli w internecie ...Takie czasy nastaly w bogatych krajach islamskich...Przyjaciele z internetu nie sa kandydatami do stalych zwiazkow ...Pozdrawiam - freitag.

Mateusz pisze...

ale ja naprawdę sam wiem co robić w takich przypadkach, to znaczy w znanym na całym świecie sposobie rozsyłania maili z opisami dramatycznych historii z milionami dolarów w tle, możliwymi do podjęcia jedynie przez adresatów takich maili, jak zamieszczone przeze mnie! :)