niedziela, 21 października 2007

dzień czterdziesty trzeci

Wczoraj przerwa, bo wieczór zajęty hucznymi obchodami w hotelu ,,Europejski" XXX-lecia NOW-ej. Kogo tam nie było z tych co oczywiście byli. Wajda, Michnik, Romaszewscy, Bujak, Wujce, Ewa Milewicz, profesorowie Friszke i Paczkowski, oraz delegaci młodszego pokolenia z Maciejem Orłosiem i Marcinem Mellerem z ,,Playboya" na czele. Założyciele ,,NOW-ej" czyli Mirek Chojecki i Boguta oczywiście też. Z tej okazji wyszła też księga ,,Ludzie NOW-ej", na stronach której zaszczyt miałem się znaleźć w naprawdę doborowym towarzystwie. Nie o wszystkim też mogę napisać tutaj, bo wstyd i poruta, której na tle obyczajowym się dopuściłem. No cóż, człowiek nie jest istotą doskonałą, co na każdym kroku widać i nie mam tu na myśli nikogo innego oprócz siebie. Na stronach księgi znalazłem też biogram człowieka, który w mojej teczce z IPN figuruje jako TW, ale postanowiłem nic z tym nie robić, bo esbeckim zapiskom bezkrytycznie wierzyć nie trzeba. Pomimo zacności całego wydarzenia moralny kac po wspomnianej brewerii męczy :(

Brak komentarzy: